Nu blev jag glad

Upptäckte att en ny bok i Serien om avdelning Q snart kommer ut. Bara att hålla tummarna för att biblioteket köper in den. Att köpa den själv gör jag inte för jag envisas med att äga så få böcker som möjligt. En annan trevlig sak är att boken Nattmannen ligger och väntar på mig på biblioteket. Jag gillar Jörn Lier Horst böcker om William Wisting men irriterar mig på att de inte har blivit översatta i rätt ordning. Om jag hade orkat så hade jag läst dem på norska så det hade blivit i rätt ordning. Nattmannen är del 5 i serien men verkar lanseras som del 1 i Sverige, inte alls underligt...

2 kommentarer:

  1. Härligt, gillar Adler Olsens böcker om avdelning Q. Kommer nog invänta pocketupplagan, jag gillar att ha hans böcker i bokhyllan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är nog konstig på så sätt för jag har gjort mig av med i stort sett alla böcker jag ägt. Så jag får hoppas att biblioteket köper in den fort

      Radera