För mycket av allt av Sanna Bråding

Det här är Sanna Brådings självbiografi.
Sanna blev känd genom sin roll i Tre kronor och efter det rullade karriären på. Något annat som hon även är känd för är att hon åkte i fängelse.

Jag har alltid uppfattat henne som en intressant person så jag tänkte att det kunde vara kul att läsa lite om hennes liv. Varför det gick snett och hur hon mår nu.
Jag har svårt att avgöra om boken är bra eller inte för jag irriterade mig så pass mycket på tjatet om att hon aldrig passade in och hur duktig hon var på allt. Det räcker att nämna ett par gånger att man är högpresterande och ställer krav på sig själv blir det fler gånger än det blir det tjatigt. Om jag ska fråga mig själv om jag vet något mer om henne efter att ha läst boken blir svaret nej. Hon är öppen i boken om en hel del saker men det känns som om det mesta är sett genom ett kraftigt filter. Jag förstår att det inte är lätt att vara öppen och skriva om känsliga saker men det hade gjort boken bättre.

Inte läsvärd
För mycket av allt finns på Adlibris och Bokus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar