Tack

Jag insåg för en liten stund sedan att den här bloggen nu har funnits i två år och några dagar och då är det på tiden att jag säger tack. De som får mitt tack är alla författare som jag har läst något av och alla författare som jag ännu ej har upptäckt. Det är tack vare dem som bloggen finns. Jag har hyllat böcker och jag har sågat böcker. En del av mina recensioner har varit bra och andra har varit mindre bra. En del av mina åsikter har kanske gjort att läsare av bloggen har velat läsa någon bok och andra åsikter som jag har framfört om någon bok har kanske avskräckt. När jag startade bloggen var det i huvudsak för att själv ha koll på vad jag ansett om böcker jag läst och författarna och det är fortfarande största anledningen till att jag bloggar. Att människor har valt att läsa mina åsikter ser jag mest som en bonus och det har gjort att jag då haft förmånen att bli kontaktad av författare/förlag. Därför förtjänar även alla som tittat in här mitt tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar