Sex månader...

När jag upptäckte att Ingrid Hedström skulle ge ut en ny bok kände jag genast att jag ville läsa den. Jag har tidigare läst hennes två böcker i serien om Astrid Sammils. Första boken i den serien var lite bättre än den andra men jag tyckte ändå att bägge var bra. När jag då såg att biblioteket skulle köpa in Gick obemärkt förbi så ställde jag mig genast i kö på den. Jag hamnade på plats två så jag såg fram emot att snart få läsa den. I dag loggade jag in på bibliotekets sida för att se om jag skulle ha oturen att den innan mig fick boken på sommarlån. Under sommaren så brukar lånetiden vara några veckor längre men det brukar inte gälla böcker som är nya. När jag hade loggat in kunde jag konstatera att boken är utlånad till december. Gissar att boken är utlånad till något boende eller liknande i kommunen. Jag har ingen lust att vänta sex månader så jag får hoppas att den även blir inköpt som ebok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar